ASi Selver teiseks juhatuse liikmeks valiti Kristi Lomp
3.12.2013. toiminud ASi Selver nõukogu koosolekul otsustati lisaks senisele juhatuse liikmele Andres Heinverile valida teiseks juhatuse liikmeks Selveri müügidirektor Kristi Lomp. Lomp omab pikaajalist kaubandusalast töökogemust ning on alates 2010. aasta algusest täitnud edukalt Selveri müügidirektori kohustusi.
Loe lähemaltTallinna Kaubamaja üheksa kuu käive kasvas tugeva kolmanda kvartali toel 6%
Tallinna Kaubamaja kontserni üheksa kuu konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 360,5 miljonit eurot, kasvades aastaga 6% võrra. Seejuures kasvas käive III kvartalis 8%. Kontserni üheksa kuu puhaskasum oli 8,5 miljonit eurot, millest kolmveerand teeniti III kvartalis. „Kolmas kvartal kujunes esimese kolmveerand aasta lõikes parimaks kvartaliks – käibe kasv hoogustus, kontserni kasuminäitajad vastasid meie ootustele,“ sõnas Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp....
Loe lähemaltTallinna Kaubamaja I poolaasta käive kasvas 4,9%
Tallinna Kaubamaja Grupi I poolaasta konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 235,8 miljonit eurot, kasvades aastaga 4,9 % võrra. Kontserni kuue kuu puhaskasum oli 2,4 miljonit eurot. „Tallinna Kaubamaja Grupi I poolaasta tulemused olid arvestades järjest teravnevat konkurentsi jaekaubandusturul ootuspärased,“ lausus Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Oleme tänastest kasumitest maksnud lõivu tulevastele kasumitele, panustades kontserni edasisele arengule ning tuleviku kindlustamisele, olgu siis...
Loe lähemaltTallinna Kaubamaja I kvartali käive kasvas 5,6 %
Tallinna Kaubamaja kontserni I kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu suurenes 112 miljoni euroni, kasvades aastaga 5,6% võrra. Kontserni esimese kolme kuu maksueelne kasum oli 1,5 miljonit eurot. Tarbijate kodukulutuste tõus aasta alguses aeglustas jaekaubandusturu arengut. „Ilmselt esimest korda kontserni ajaloos ja Eesti jaekaubanduses tervikuna võistlesid tarbija rahakotis omavahel toidu- ja esmatarbekaupadele tehtavad kulutused kodukuludega sellisel määral. Kontserni käive küll kasvas...
Loe lähemaltTallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele e-tšeki
Tallinna Kaubamaja kontsern võttis tänasest kasutusele e-tšeki, mis võimaldab Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas detailselt analüüsida ja silma peal hoida kõigil Partnerkaardiga tehtud tehingutel. Ühtlasi vabastab e-tšeki olemasolu Partnerkaardi kasutajad kaubaga seotud probleemi korral paberkviitungi esitamise kohustusest. „E-tšekk on eelkõige mugavusteenus, millega Tallinna Kaubamaja kontserni püsikliendid saavad parema ülevaate oma igapäevastest kulutustest,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Kindlasti on...
Loe lähemalt