Partnerkaart alustas Kaubamajas järelmaksu pakkumist
Alates tänasest saab Partnerkaardi omanik taotleda Kaubamajas oste tehes kassas järelmaksu. 150 kuni 5 000 eurose ostu puhul Moe-, Laste-, Kodu- või Ilumaailmas saab makseid hajutada kuni 36 kuu peale. Järelmaksu teenuse pakkuja on TKM Grupi ettevõte TKM Finants AS, lisaks Kaubamajale on plaanis teenust peagi laiendada ka teistesse Grupi kauplustesse ja e-poodidesse. „Kaubamaja külastab iga päev üle 10 000...
Loe lähemaltTKM Grupi üheksa kuu müügitulu kasvas 10,5% võrra
TKM Grupi (Tallinna Kaubamaja Grupp AS) 2023. aasta kolmanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 234,1 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 8,2%. Üheksa kuu müügitulu oli 694,7 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2022. aasta esimese üheksa kuu tulemusega, mil müügitulu oli 628,4 miljonit eurot, 10,5%. Grupi 2023. aasta kolmanda kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 11,2 miljonit eurot, ületades 2022. aasta võrreldava perioodi kasumit 3,4 miljoni euroga. Grupi...
Loe lähemaltTKM Grupp rajab Maardusse logistikakeskuse
Täna, 22. augustil sõlmisid Tallinna Kaubamaja Grupi (edaspidi TKM Grupp) tütarettevõte TKM Kinnisvara AS ja AS Merko Ehitus Eesti ehituslepingu logistikakeskuse rajamiseks Maardusse. Tulevane logistikakeskus hakkab teenindama TKM Grupi ettevõtteid. Keskuse kogupindala on 17 200 m2 ning ehitus läheb maksma ligikaudu 20 miljonit eurot. „Logistikakeskuse rajamine lisab TKM Grupi ettevõtetele uusi ärivõimalusi ja suurendab oluliselt tööprotsesside efektiivsust. See on suur samm...
Loe lähemaltTKM Grupi II kvartali müügitulu suurenes 13,8%
„Teises kvartalis müügitulu kasv jätkus, samas nägime ka klientide kindlustunde kahanemist ja mahulise tarbimise vähenemist. Müügitulu kasvu vedas eelkõige hinnatõus, mis jõudis nüüd väljamüügihindadesse. Võimalikud maksutõusud, kiire inflatsioon ja ebastabiilne majanduskeskkond peegeldusid kohe tarbijakäitumises, kuid praeguseks on tarbijate kindlustunne mõnevõrra taastunud. Näeme, et meie klientide ostuotsused on kaalutletud ja läbimõeldud, samas hinnatakse endiselt kvaliteeti,“ rääkis TKM Grupi juhatuse esimees...
Loe lähemaltTallinna Kaubamaja Grupp võtab kasutusele uue visuaalse identiteedi – TKM GRUPP
Tallinna Kaubamaja Grupi visuaalne muutumine TKM Grupiks on kavandatava muutuse esimene etapp, tulevikus on plaanis teha aktsionäride koosolekule ettepanek muuta TKM Grupiks ka ärinimi. Uue märgi kasutusele võtmise põhjuseks on luua suurem selgus aktsionäridele ja avalikkusele, sest TKM Grupp on aastate jooksul kasvanud üheks suurimaks Eesti ettevõtteks hõlmates endas mitut erinevat ärisuunda. „Avalikkuses samastatakse Tallinna Kaubamaja Gruppi sageli vaid...
Loe lähemaltTallinna Kaubamaja Grupi esimese kvartali müügitulu kasvas 9,6%
Tallinna Kaubamaja Grupi esimese kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 218,1 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 9,6% võrra. Grupi 2023. aasta esimese kvartali puhaskasumiks kujunes 0,6 miljonit eurot, mis võrreldes 2022. aasta esimese kvartaliga suurenes 43,2%. Maksueelne kasum oli 5,9 miljonit eurot ja see kasvas võrreldes aasta varasema tulemusega 1,0 miljonit eurot. „Hoolimata kiirest hinnatõusu tempost ja tarbimiskäitumise...
Loe lähemaltTallinna Kaubamaja Grupi neljanda kvartali müügitulu kasvas 7,7%
Tallinna Kaubamaja Grupi neljanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 234,4 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 7,7%. 2022. aasta müügitulu oli 862,8 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2021. aastaga 5,0%. Grupi 2022. aasta neljanda kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 10,6 miljonit eurot, mis oli 9,2% väiksem eelnenud aastast. Grupi 2022. aasta puhaskasum oli 29,5 miljonit eurot, mis jäi 2021....
Loe lähemaltSelver toetab Eesti laste raskete haiguste varajast diagnoosimist
Selveri kauplustes käivitub täna 20ndat aastat järjest ja aasta lõpuni vältav heategevuskampaania „Koos on kergem“, millega kogutakse 16 Eesti lastehaiglale toetussumma diagnostika- või raviseadme ostu rahastamiseks. Kampaaniavideot Kelly Sildaruga saab näha SIIT. Toetussumma koguneb Selveri kampaanias osalevate toodete müügist, klientide annetustest ja Selveri oma panusest, mis seejärel jaguneb Eesti 16 lastehaigla või kohaliku haigla laste- või sünnitusosakonna vahel. Kogusumma...
Loe lähemaltTallinna Kaubamaja Grupi kolmanda kvartali müügitulu kasvas 5,0%
Tallinna Kaubamaja Grupi kolmanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 216,5 miljonit eurot, mis ületas aasta varasemat müügitulu 5,0%. Üheksa kuu müügitulu oli 628,4 miljonit eurot, kasv on võrreldes 2021. aastaga 4,0%. Grupi 2022. aasta kolmanda kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 7,8 miljonit eurot, mis oli 38,2% nõrgem eelmisest aastast. Grupi 2022. aasta üheksa kuu puhaskasum oli 18,9 miljonit eurot,...
Loe lähemaltI.L.U. ilupoodide keti kaupluste kontseptsioon uueneb
I.L.U. ilupoodide kett on oluliselt uuendamas oma kaupluste kontseptsiooni, sortimenti ja brändingut. 15. septembril avati esimene täielikult uuenenud ilupood Pärnu Keskuses. Oktoobri alguses avatakse brändi flag-ship kauplus Tallinnas Rocca al Mare Keskuses, tulevikus on plaanis uuendused läbi viia kõikides I.L.U. kauplustes. „Nii suuremahuline uuendus on I.L.U. 13-aastases ajaloos märgilise tähtsusega investeering ja meie püsiklientide poolt kindlasti pikisilmi oodatud,“ rääkis...
Loe lähemalt